دلیل عجیب میرسلیم برای حضور در توئیتر 
کد خبر: ۲۸۵۲۸۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 12    -    ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
 میرسلیم خود را طرفدار فیلترینگ معرفی کرد و افزود: من به توئیتر می‌آیم تا به آن‌هایی که فکر می‌کنند مخالفتی با من دارند بگویم شما مخالف نیستید، شما اغوا شده‌اید.
 میرسلیم خود را طرفدار فیلترینگ معرفی کرد و افزود: من به توئیتر می‌آیم تا به آن‌هایی که فکر می‌کنند مخالفتی با من دارند بگویم شما مخالف نیستید، شما اغوا شده‌اید.
 
 
 
مهمترین بخش‌های گفتگوی مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، را در ادامه می‌خوانید:
 
این یک ممیزی است و در حال حاضر سکو‌های داخلی ما دارند کار می‌کنند و خیلی خوب انتشار می‌دهند ضمن اینکه در توئیتر هم موارد خلاف هم موارد خوب، وجود دارد و باید جلوی موارد خلاف را بگیرند.
 
 او علت فیلترینگ توئیتر را در این دانست که اکثر محتوای آن به ضرر کشور است و تصمیم گرفته شده جلوی این محتواها، صافی گذاشته شود. مسئولین هم برای اینکه به آن‌ها که در تله دشمن افتاده اند هشدار دهند از توئیتر استفاده می‌کنند.
 
کار توئیتر اغواگری است. من به توئیتر می‌آیم تا به آن‌هایی که فکر می‌کنند مخالفتی با من دارند بگویم شما مخالف نیستید، شما اغوا شده‌اید.
 
ممیزی لازم است، زیرا ما نمی‌توانیم در را باز بگذاریم، مردم هم برای انجام کار درست می‌توانند از فیلترشکن استفاده کنند.
 
با اینکه به رئیس شدن ایشان اعتقاد نداشتم، ولی برای اینکه به ایشان کمک کنم یک روز پیشنهاد‌های خودم را به ایشان مطرح کردم و گفتم خوب است از این افرادی که با تجربه و مطرح هستند استفاده مشورتی شود، شما گروه‌های مختلف مشورتی برای خودتان تشکیل دهید و قبل از اقدام از نظرات مشورتی این‌ها استفاده کنید. ایشان با افرادی که سرشناس‌تر بودند چندین جلسه گذاشتند، ولی بعد دیگر متوقف شد.
 
یعنی رئیس مجلس و هیات رئیسه از بنیه مشورتی کارشناسی صاحب نظران که در مجلس وجود داشتند، استفاده نکردند و خودشان را مستغنی دانستند.
 
هنگامی که موضوع استیضاح وزیر مطرح شد، آمدند این خودرو‌های شاسی بلند را که به دوسال قبل بر می‌گشت، بعنوان یک مطلب جدید مطرح کردند و اصلا مناسبتی با این نداشت.
 
البته به نظر من یک مقدار ویژه خواری در این مسئله وجود داشته است و فکر میکنم طبق فهرست ما حدود ۱۵۰ نفر از این ویژه‌خواری بهره‌مند شده بودند که البته همه آن‌ها نماینده مجلس نبودند، نمایندگان مستقیم درگیر نبودند و به اسم خانواده و اقوام خودرو گرفته بودند.
 
از نکات مهمی که در قانون اول به آن توجه نشده و اینبار هم توجه به آن نشد، موضوع حوزه‌های چند نماینده است، ما در حدود ۱۷۴ حوزه داریم که در این حوزه‌ها یک نماینده برای مجلس انتخاب می‌شود که این‌ها به لحاظ انتخاباتی مشکلی ندارند (منظور من از منظر سیاسی و... نیست)
 
 اما برای حوزه‌هایی که دو تا ۶ نماینده برای مراکز استان‌ها داشتند و بوِیژه تهران که دارای ۳۰ نماینده است متاسفانه در این طرح اخیر تصمیم گیری درستی انجام نگرفت.
 
لایحه دولت آقای رئیسی هم آماده نشد، دولت ایشان در این دوسال موفق به آماده کردن لایحه نشد که البته می‌تواند ضعف بنیه کارشناسی را علت این امر دانست، وقتی دولت لایحه‌ای ارائه نکرد نمایندگان در قالب طرح به بررسی این موضوع پرداختند و طبیعی است که بطور کلی نمایندگان علاقه‌مند هستند آنچه تصویب می‌شود تاحدود زیادی متوجه منافع آن‌ها هم باشد.
 

نمایندگان موجود ذی‌نفع هستند و سعی می‌کنند رای خود را طوری دهند که به ضررشان نباشد و این امری است که بطور طبیعی اتفاق می‌افتد. میرسلیم معتقد است منهای بخش انتخابات تناسبی که برای تهران پیش بینی شده بقیه موارد از بخش‌های خوبی برخوردار است.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
64
4
ناجوانمردانه و از هر فرصتی برای تخریب این مرد دلسوز و وطن پرست در جهت منافع مافیاهای واردات استفاده میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
آقاي ميرسليم، شما با اين همه مشغله كي فرصت كردين بياين اينجا كامنت بزارين؟؟؟
رضا اهوازی
| |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
شما،کیشمیشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
30
ارزش خوندن نداره....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
2
26
از آقای میرسلیم بپرسید با آیفونش وارد توئیتر میشه یا با سامسونگش؟ چطور شده توئیتر برای مردم حرام است ولی برای مسئولین و گردشگران خارجی حلال؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
6
اینها از قانون فراترند. مردم در نظر آنها فقط برده هستند
رضا اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
8
جناب میرسلیم به ماهم فرصت بدین تو توییتر وات ساپ و تلگرام با مخالفانمان حرف بزنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار